Hotell frukost

Hej igen :) har just nu precis ätit hotell frukost x)

Bara så no vet så är det den bästa frukosten som finns (på detta hotell iaf) På förra hotellet var det okej men inte den bästa direkt :/ fast här är det bäst! Okej, ska inte säga nå mer om det.
Nu ska jag tillbaka till hotellrummet och så ska vi göra oss klara så ska vi fara och kolla på båtar :) det var pappa som ville, men who cares?

......

Haha är faktiskt i hotellrummet nu :P
Sitter vi fönstret och ser ut över Hötorget :) men efter vi har kollat på båtar så kanske Sara kommer och så ska vi till gröna Lund xD eller kanske vet inte direkt om det blir av :/
Jag kan annars berätta detta som hände på medborgarplatsen!
Men vi skulle till en uteservering, eller det va inne också men alla satt ute :P
Men efter vi hade satt oss så sa pappa till mig "det sitter en kändis bakom dig!" men jag trodde inte han, fast det visade sig att han hade rätt! Det va Christian Luuk :) fast jag har ingen aning om vem det är :/

Det va det bloggar kanske senare, Bye

//Izza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0