HAPPY BIRTHDAY to meee :)

Ja, idag så fyller jag år!! yeey
Jag ska ladda upp bilder på vad jag har fått senare men inte nu.
ORKA SKRIVA MER HÄR TWITTER ÄR JU MYCKET ROLIGARE!! Okej, skojade lite där :P
fast det är sant x)
Säger bara detta men jag älskar verkligen denna smile --> :3
gör bara det :3
Men vad kan jag säga mer? hmm, jag vet inte så byeeee
haha men jag kan berätta en sak som jag absolut inte ville skulle hända idag :/
Någon sa att jag fyler år idag till våran lärare och gissa vad, det ville jag inte x( så då sjöng ju alla I min klass happy birthday till mig! (jag trodde det skulle vara 'jobbigt' fast det va det inte) Men det är okej ändå :)
okej Byee på riktigt nu!!
Byee :* <33

Kommentarer
Postat av: Martin

Grattis!

Jag gillar också denna ''smiley'': :3

2012-05-28 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0