Test från Alva

Vad är ditt mellannamn? Evelina, Ebba
Är du i ett förhållande nu? nej
Vem vet mest om dig? några av mina systrar, Amanda A, Kajsa, .... (får inte säga hennes namn)
Vad gör du på fredagskvällar? Olika.
Bästa filmen du någonsin har sett? Gummibjörnarna X) jag vet inte.
Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
Brukar du bli för full? nej
Röker du? eh.. nej
Saknar du någon just nu? ja
Hur mår du idag? I'm sick!
Hur många tabletter tar du dagligen? Inga, om jag inte har ont i huvudet eller nå annat.
Vad gjorde du för exakt ett år sen? I don't know :(
Bästa minnet från sommaren? Göteborg, Danmark 15 min :) 
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark :)
När var du där? I somras
Är du rasist? nä!
Har du helt svenskt ursprung? Jag tror det?
Ser du fram emot någonting just nu? absolut!!
Vad är det bästa du fått på ett prov? -
Vilket ämne var det? -
Har du fått ig på ett prov? får inte betyg nu.
Har du spelat/spelar du i ett band? nej.
Anser du dig vara intelligent? ehh nej, jag anser ingenting!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När Jedward bara skrev om Sverige och Tyskland på twitter (#JedwardHelloSweden) och när jag fick deras autograf! 2012 = Jedward
Vilken var den värsta tiden då? Missade en stor chans :'(
Har du mått jättedåligt psykiskt? ja..
Har du haft sömnproblem? ja..
Hur ofta gråter du? räknar inte hur många gånger jag gråter..
Vad gör du när du mår dåligt? går in på Twitter :P
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min mobil X)
Har du varit otrogen någon gång? nej
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Är du stolt över dig själv? nej
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? vet ej.. att jag har en Iphone /:
Vad får du ofta komplimanger för? snygg Iphone kan jag spela på din mobil :P
Har du lätt att få folk att skratta? vet ej eller kanske :O
Cider eller öl? apelsinjuice :9
Är du vän med ditt/dina syskon? Ja :)
Vad står det i ditt senaste sms? "Brukar du köpa t.ex bussbiljetter med mobilen?(m.m)" - Telia
Hur lång är du? kan inte svaret..
Vilken storlek har du på kläderna? Olika från olika affärer och märken..
Hur mycket väger du? Privat :X
Gillar du någon nu? ja (Jedward)
Har du gjort något du verklingen ångrar? JAA mycket!!
Har du svarat ärligt? Ehh nej!! absolut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0