Onsdag = den dag man fick veta hur många poäng man fick på Matte Nationella Provet!

Önskar jag var där.. eller inte för det var typ kaos :S

Jag tänker inte säga hur många poäng jag fick, men jag kan säga att det var inte bra :S eller det var okej iaf :)
Jag tycket att jag fick jätte dåliga poäng, men det är okej :S ?
Men jag fick alla rätt på NO provet som vi hade nyss, ALLA RÄTT xD

nu till något annat :)
Jag vill göra en video och lägga ut på YouTube, men jag vet inte vad den ska handa om?
måste komma på något själv!! Ja för om jag frågar er så svarar ni ju inte (inte för att det gör något!)
Jag vet inte heller om jag ska göra en ny twitcam någon gång (igår var de bara en som kolla, och jag tycker det var kul jag visste iaf vem hon var :) och jag gillar inte direkt att visa mitt face så...)
Måste ringa min syster och fråga om det är några som skriker!!
Forever loving Twitter just sayin' ;)

//Izza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0