Hugo Cabret


Idag har jag varit på marknaden på stan, fast det fanns inte så mycket! Efter så for vi till storheden och sedas så for vi till Farmor och Farfar och då ringde Elise :)
Hon frågade om jag ville hämga med på Bio och se Hugo Cabret, och jag sa ja efter ett tag!!
Ja och då for vi dit :)
När filmen började så tog det inte länge innan filmen avbröts och blev svart och så vidsade dom en bit av
Mästerkatten i stövlar och så började den vanliga filmen igen :P
Men så hände det igen fast denna gång med en annan film (vet inte vilken) och så kom det in någon från personalen som sa att det är ingen text och vi är lessna att filmen gör så här, fast vi kommer få gratis biljetter efter filmen (vilket var positivt med hela dagen) :))
Så det var min dag på ett ungefär (Jag suger på att förlara saker bara så ni vet! xP)
//Izza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0