Här ska rubriken så (men oj det visste jag inte :O)

Hello :)
Jag ska göra en video till Jedward som handlar om norra Sverige om varför dom bör komma hit :)
Så jag skulle vilja (om du vill) att du kanske kan skicka någon bra bild/video som är tagen/filmad i norra sverige, kanske på något norrsken eller kanske på någon skidbacke m.m.
Om du har en bild/video som är tagen/filmad i norra Sverige och om det är okej för dig om din video/bild hamnar i en YouTube video till Jedward om varför dom just ska komma till norra sverige :)
Om du har det så mejla gärna filmen/bilden till mig --> [email protected]
Om du gör det så skulle det betyda jätte mycket!! om du vill något så kan du bara mejla mig din fråga, tack!!
//Izza<3
Tryck här --> http://alltochiinget.blogg.se/testblogg om du vill komma till min tillfälliga blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0