förlåt så mycket

Ja, jag vet att jag aínte har bloggat på typ jätte länge men jag hade typ glömt bort bloggen /:
Men jag kan berätta en sak som hände idag :)
*Jag går hem från skolan*
Jag lossas prata med John Grimes medans en som jag känner går förbi mig.
Jag tar upp mobilen och börjar (lossas) prata på engelska samtidig som han som jag känner går förbi
Och han bara:
-vem pratar du med?
Jag:
-John Grimes
Han
-Vem är det?
Jag förklarar vem han är
Han:
-Ofta du pratar med han?
Jag:
-Ja, fast nu pratar jag med Edward.
Han:
-Vet dom vem du är?
Jag:
-Nej, eller nu vet dom det.
Han:
-coolt, men är dom typ världskända?
Jag:
-både ja och nej
Han:
-Ofta, men hur mår dom?
Jag:
-Bra förutom att en i deras släkt har död nyss.
Han:
-Hälsa från mig, och kan jag få berätta det här för någon?
Jag:
-asså helst inte.
Han:
-okej, men cool att du pratar med två världstjärnor :)
Jag:
-Okej..?
Han:
-Men hur fick dom tag i ditt nummer?
Jag:
-Jag använde mig av en tjänst som kallas Twitter :)
Han:
-Då ska jag skaffa Twitter, så jag kan få kontakt med en världstjärna!!
Jag:
-eh.. okej
Han:
-Hejdå
Jag:
-eh.. hejdå
*han går och jag garvar ihjäl mig XD*



Kommentarer
Postat av: Martin

Hahahaha! :D

2012-03-09 @ 15:02:20
URL: http://martinjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0