Varit hos farmor och farfar!

-Ja det har jag varit.
Vi åt plankstek och det var faktiskt gött :)
Alla mina syskon även kusin älskar det, men bortsätt från att två är vegiterianer :/
Min andra kusin Dan var åxå där, fast mamma o pappa hämtede Dan och Ingela i stan.
Men innan så släppte dom av mig och Elvis!

Längtar till nästa helg eller på Fredag för då ska vi äntligen fara och åka slalom, och trodligt vis köpa ett Ps3 :D
Fast på Tisdagen efterår så börjar skolan igen.. Buuuuu!! vIll inte det, men jag ska försöka att vara positiv och inte tänka så, jag ska typ tänka "Ååå skolan börjar igen, jag har längtat jippi :D" okej kanske inte "jippi" i slutet med jaja, nu blev det så.
Jag ska iaf fokusera mera för jag vill bli bättre på allt i hela värden. Jag ska kunna alla språk utantil!!!!!!!!
Så det är bara att plugga fram A betyg, För vi kommer typ att få det den här terminen :/

Ni ska bara gissa vad som hände i förrgår, ghaa säger jag bara. Det finns bara en person som vet vad som hände och jag tänker inte säga vad som hände!! :X

//Izza<3


"Bäää" "Määää"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0