Jag vet

Jag vet att jag intre har bloggat på länge, men jag twittrar ju istället, men ska försöka att börja blogga igen ;)
Har nyss kommit hem från teatern och det var absolut inte kul idag, som jag skrev på twitter "Jag ska nog sluta teater och börja i någon sport, vilken tycker ni, tips?"
Så kan du snälla nåmna något kul man kan göra i Luleå¨

Jag kan säja att igår så skickade jag en fråga till Jedward om att -> "om ni någonsin kommer up till Luleå, sverige så kommer jag att färja mitt hår blått, eller något galnare" så nu väntar jag på ett svar alla tor inte kommer, men jag tror på att dom iaf säger, "tyvär så kommer vi inte dit, men kanske i framtiden" eller bara ett "NEJ" eller så, då får jag iaf veta!! men jag hoppas ju på ett JA!! :D

//Izza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0