JedLight

Ja så heter min Jedward novell =:)

Den handlar om Nicki en helt vanlig 15 årig tjej, som absolut inte vill svika sin bästa vän och Kusin Denize.
Denize är ett Jedward-fan och hon skulle göra vad som hälst för att få se/träffa Jedward
Malin är Nickis storasyster och driver en av sveriges största bloggar.
När Nicki och Malin inte kan hitta en sån "perfekt" present till Denize, tipsar Malin om en tävling där man kan vinna 2 st konsert biljetter till Jedward.
Nicki får i sista minut reda på att Malin har fått biljetterna, men Malin vill inte berätta vart ifrån.
2 månader efter konserten och allt som har hänt, försvinner Malin spårlöst alla hjälper till och letar Polisen, Denize, deras föreldrar, till och med Jedward.
Efter 2 veckors letande, ger alla upp utom Denize, Nicki och Edward, John kan inte fortsätta, han hänger bara, är bara trött, men han vill inte bertätta vad det är som är fel.

Hoppas det blir intressant, och att ni vill läsa den.
Jag LOVAR att fortsätta på denna, Jag LOVAR verkligen.
Bläddra ner så ser du förta delen (blev något fel när jag skulle publicera den ;))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0