En vanlig måndag i mitt liv

Kl: 06:50 min väckarklocka ringer, men jag ligger kvar i sängen och twittrar eller kollar vad andra har twittrat till åtta
Kl: 08:00 Jag går ner och sätter mobilen på laddning (måste ha den fullladad om jag ska ha med den till skolan), och gör mig klar till ungefär halv nio
Kl: 08:30  Kollar twitter en sista gång innan jag stoppar ner mobilen i fickan och börjar gå till skolan.
Kl: 08:45 är i skolan, vill vara där lite innan vi börjar. Jag  lämnar min jacka, mössa och vantar i kapprummer, och går ner till gympan, på vägen ner är det Twitter som gäller!!
Kl: 08:50 - 14:30 skola, men på rasterna så är det bara att hållat mobilen i handen och twittra!!
Kl: 14:40 är hemma nu och går in i mitt rum, och är inne på twitter till 15:00
Kl: 15:00 går ut med min hund Elvis, laddar mobilen igen.
Kl: 15:30 kommer hem och det är varmt i huset :) Slår på datorn, hämtar mobilen, den är full laddad och slår på Soptify, lyssnar på alla Jedward låtar och är inne på Twitter, GSM, blogg.se mm
Kl: 16:00 pappa kommer hem, sitter fortfarande vid datorn ett tag till
Kl: 16:30  gör läxor om jag nu har några.
Kl: 17:00 - 18:00 middag, och sen är det dator i ungefär en halvtimme.
Kl: 18:30  lämnar den älskade datorn och loggar in på Twitter på mobilen iställer :P eller läser en bok eller beundrar min favvo affisch i mitt rum (har bara en med Jedwrad tyvär :'( ) gör mig klar för sängen.
Kl: 20:00 ser på 112 på liv och död, men har mobilen i min närhet när det bli reklam
Kl: 21:00  ser på Det Okända, men pricis som tidigare har jag mobilen i min närhet när det blr reklam
Kl: 22:00 ser (inte alltid jag vill) på Medium och har mobilen i närhetern, Me = Twitter älskare <3
Kl: 22:50 Går upp i sängen (har en våningssäng) med moblien i handen, ligger och läser min bok i ungefär en kvart/halvtimme
Kl: 23:10 Twitter en halvtimme.
Kl: 23:40 kämpar med att lägga ifrån mig twitter, och försöker sova.
Kl: 23:55 nej vänta, Twitter en gång till
Kl: 00:05 somnar äntligen, tänk bara på framtiden, så somnar nu lätt i dina framtids drömmar :)

----Min framtidsdröm----
En svart/mörk bil far omkrin på våran gata mitt i sommaren, men efter ett tag stannar den framför vårat hus.
Skriver på twitter "scary, a black car stop right outside our plot: S".
Går in och pappa är ute och grillar, vi väntar på våra gäster!
Men jag skulle pricis gå in i mitt rum när en hand tar tag i min axel, jag vänder mig om och där står Jedward.
"OMJ" länker jag.

(orkar inte skriva hela, den är sååååååå lång. men jag hoppas värkligen att det händer någon gång  till denna sommar, jag önsker värkligen den, men det är ju typ 1% på 100000000000000000000 så det är nog värkligen trodligt)


Kommentarer
Postat av: Martin

112 - på liv och död <3

2012-02-12 @ 19:37:20
URL: http://martinjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0