William Spetz RT lilla mig! :'D

tja tja bloggen...... okej skoja!
Hejsan alla som fortfarande läser min blogg :P
Ja jag vet vad ni tänker och ja nu ska jag forsätta blogga, nu vill jag faktiskt det! yeey :D
Nej men nu sitter jag så bra här var jag sitter så då tängte jag ´varför inte blogga lite´ så här är jag! :)
well, well jag kan ju berätta vad jag har gjort idag då :P
Vaknade ganska sent faktisk! haha det är ju helg så jaa
men men sedan så kom min syster hit med lilla moa. Jag gjorde inte så mycket interssan innan så jag gick till datorn!
Och då hände det grejer (jag visste inget) jag hade tråkigt så jag skrev till William Spetz " have you seen this?" + en bilde (nedan) och ja inte så mycket mer.
Gjorde en kort Twitcam med ett problem så lyssnade bara på mysik innan vi skulle till farmor och farfar och äta plat!!
aha det var det! men efter det, när vi skulle fara så kollade jag på min Twitter en sista gång och då såg jag att William Spetz hade RT det!! AAHHHHH jag blev värsta fangirl då! :D ( inge intressant efter det för utom att jag och Elise skrev till varandra på Twiiter kokosbollar och Loka! haha)
(Nej men ja du)
I förrgår så hände det något som jag aldrig kunde drömma om (eller jo)
Jag är ett fan av the United och ja du, dom saa.. hej... till mig....AHHHH fatta hur glad jag blev dom ba "Hi Izabella" okej dom har skrivit till mig tidigare (fel dock) men ja du detta var live! haha ja och så lite mer ( live steam -->
http://www.ustream.tv/channel/theunitedofficial#utm_campaign=t.co&utm_source=10984576&utm_medium=social)
mm.
orka skriva mer haha så bye!

du hittar mig nu mer på Twitter (@Planetjepicc) kik (JepicJedHead) instagram (Planetjepicc)


okej skoja där haha
BYE
//Izza<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Gilla bilden ;)

2012-06-03 @ 14:49:01
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0