Läst ut en bok

men va?

Jag jag har läst ut en bok dock för att den är nå tjock men en tommy och flisen deckare!!
Den heter Mordbrand på skolan!

Den var vel OK det finns faktiskt bättre om jag får säga!!



Längtar as mycket till den 18 november när det är biopremiär till Breaking down part 1
Och såklart tills på fredag när jag far till stockholm, och en sak till jag lovar att jag ska försöka att skriva varje dag när jag är i stockholm men jag kanske inte kan det eftersom våran laptop inte har något internet :( men om inte så skriver jag när vi kommer hem!!!

men chaooo //Izza<3



hoppas nån vill se den med mig!!! :P

Kommentarer
Postat av: Lollo / Lovisa

Den kommer mest troligen vara från 15 så det vore bra om du fick med dig någon som är flera år äldre :)



Jag är inget Justin fan, men gullig blogg!

2011-09-14 @ 18:16:14
URL: http://twilollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0