Svara om ni läser detta!

Lyssna på den här, inte an av mina favorit låtar slarare tvärtom :P



Tjaba tjena hallo

Jag har en fråga till er: Läser ni min blogg för statistiken har sjunkit eller är det jag som har fel, om ni har slutat att läsa så kan ni säga vad jag ska göra mer för att ni ska fortsätta att läsa och tycka att det är kul, eller ska jag bara fortsätta som vanligt?.

Ska jag lägga ut mer bilder eller ska jag skriva oftare. JAg vet att jag inte bloggade på ett tag tidigare men jag har börjat att sätta fart no om det är för att jag inte hade bloggad då som statistiken sjönk,
Svara ärligt nu, SNÄÄÄLAAAAAA... :D <3

Skulle bli jätte glad om ni svarade på¨min fråga och jag kan ha typ en dagens fråga om ni vill men i så fall är dethär dagens fråga!.


(Så här vill jag att mitt rum ska se ut ungefär!! :P )



Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Ny del av novellen uppe på bloggen! Slän gärna in en kommentar :D Om inte kan du läsa i slutet vad som händer annars..

2011-10-04 @ 14:39:37
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0