Ska kanske få en orm :D

Ja, jag ska kanske få en orm eller en Majsorm!!! hoppas att jag kommer att få en men trodligen inte men det får man leva med!!!

Idag har det varit den bästa skolgagen ever först så skulle vi gå till örnäsets kyrka och va med på en lådsas begevnings och då fick vi bullar och saft!! sen hade vi Engelska och Lunch och efter Lunch så såg vi på film och år chips och drack läsk var och en fick en klubba filmen hete "Livet från den andra sidan" och jag tycker det är OK, fast det var min film men ändå så tycker jag inte det är den bästa, den bästa filmen är absolut TWILIGHT!!!!<3 sen kommer remeember me och Water for elephants!!! <3<3

Ska träna på Engelska nu till imorgon för vi har diagnos då och en till sak jag såg videon på amandas blogg http://mizzamizz.blogg.se och ALDRIG att jag ska äta gris igen, Never!!!!
Ni förstår varför om ni ser den eller ha sett!! :( 
Jag kunde ju inte se hela jag blev helt förstör bara över att se den i början!!! :'(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0