och svaret är.....

brödet var jätte gott, det var det t.o.m för första gången. Bakade bröd för första gången själv.
Supernöjd, (bilder kommer imorgon efter dagen efter det eller dagen efter det o.s.v)

Imorgon eller på Torsdag kommer min beställning jag meddelar er direkt när det kommer.
Längtar så mycket... Hoppas det kommer imorgon!!!! :D det var allt ska läsa nu och gå och lägga mig sen!!!
Har läst det bästa kapitlet ever kap 17 (i think) i ljudet av ditt hjärta (det kan vara ett kapitel före åxå)

Jag ville bara stava också -åxå hade lust.
Till skolan imorgon tar kanske kickborden? (stavning) not sure but.. bye and see you tomorrow..


Måste byta affisch!!

//Izza<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: NEEEEJ FÖR I HELVETE BYT INTE AFFISCH :D Mmm och håller med. Hatar dom som bara körde på henne :(

2011-10-19 @ 14:09:25
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0