LBMK och dagens fråga!!!! :/

Jag vill börja med badminton och jag ska testa det den 23 oktober så om någon vill följa med och testa så kommer det att bli roligare!!! :P


Dagens fråga: Ska jag fortsätta med, Senaste nytt med Filip och fredrik?
Den som kommenterar först får ett hemligt pris!!!! :O 
nej skoja men den första som kommenterar om att jag ska fortsätt börjar jag en ny direkt. om den som kommenterar att jag ska fortsätta asså :/

Vet inte varför jag gör en / smiley eller ska jag göra en (H) smiley istället? :P

jaja ska kanske blogga lite senare men nu ska jag sortera mina bilde kanske visa vad jag sorterar, om ni vill så kan ni gissa vilka slaks bilder jag sorterar men det är inget måste!!

Chaooo //Izza<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Det tycker jag iaf! :D Banan är gott :P.. (You know me)

2011-10-11 @ 15:31:28
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0