Jag äntligen....

...hur jag ska göra med novell skrivandet!!!

Jo jag ska avsluta du och jag tillsammans och börja på den andra ni vet det jag hade en inledning till.

Varför? undrar ni säkert jo jag har inte så bra fantasi (enligt mig) och den jag tänker börja skriva på har jag ju detan börjat att skriva i en bok så jag behöver ju bara skriva av från den. ("Boken" Har jag skrivit själv)

vet ännu inget namn på den men ska tänka på det kan lägga ut 1 kap imorgon.
Ni som gillade min första novell bli inte ledsen, eller "arg" på mig. (jag gör ju mitt val)
men kanske jag lägger upp någongång hur jag tänkte att den skulle bli med en förkartad vesion på Du och jag tillsammans!! :P

Ska träna på svenska behöver knappd det bara några få ord så Chappppp :3

//Izza<3


gick inte att ladda upp en ledsen smiley :'(

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Sv: Tack! :D ♥ Kul att du ska börja på nya, personligen tycker jag att den verkar jätte spännande och bra :) Men vars är Sam? ;O Han har ju bara försvinnit :) Något planerat i helgen?

2011-10-06 @ 20:20:50
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0