Imorgon händer det....... :D

Ja imorgon händer det!!!!!!! JAAAAAAAAA

Robert Pattinson och Ashley Green kommer eller dom har ju redan kommit men ändå!!!
Ska se när dom går LIVE kl: 19:00 till 20:30 ...Längtar men hade önskat att jag var där och om jag på något sett kommer dit kommer jag bokstavligen att DÖÖÖÖÖÖÖÖ :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Nu till andra saker;

-vad ska jag ha på mig på Kajsas halloween fest???? svara någon vad ska jag klä ut mig till?????

-Sista dagen i skolan imorgon, asså innan höstlovet!!!

-Panda paketet har kommit och jag kan dela ut och få pengar för det jag har sålt!!! :D

och till det sista men inte minst.....Dom kommer verkligen till Sverige och dom är ju redan här och dom "firar" det med att Gå på stockholms café Opera!! (Robert asså) !!!♥

-en sak till GSM=Aleex99=jag<3



//Izza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0