Har bara en fråga

Är det bara jag som tycker att om man döda en människa även om den är "ond" så tycker jag att det är tråkigt.
Nu säger vi att det är Khadaffi (stavning) så tycker jag det, jag är asså inte så glad som dom som bor i Libyen, dom är ju jätte glada att han är död... men det tycker inte jag jag tycker att det är soligt, tycker ni likadant eller tycker ni något helt annat??

Svar på den är ni snälla!!

Och en annan sak är att jag ska lägga ut tävlingen idag!! gjorde det inte igår för att jag inte hann så den kommer bara om några minuter.


Elvis var sååå söt 2008, kan aldrig släppa det!!
Och nu ser han ut såhär men han är ändå söt!!! ♥
 

Hade ingen bild på hela han, eller jo men den bilden är han faktisk ful på för vi hade pricis rakat han.

//Izza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0