FUCK, FUCK, FUCK, FUCK, FUCK, FUCK, FUCK..................

Ja... FUCK, FUCK, FUCK

Åldesgränsen har nu bestämmt till Breaking down är 15 år buuuuuuuuuuu hatar det!!!!!!!!!!!

FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,

Jag är 12 år så hoppas att typ min syrra kan följa med hon är iaf över 15 år men.........FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK, det är så oretvist för jag har inte sett dom 3 första på bio jag såg dom för första gången typ i Augusti och jag ÄLSKADE dom läser nu boken men det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ORETVIST jag vill bara skrika åt dom som satte åldesgränsen.... 
FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK,FUCK, FUCK, FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0