äntligen så har jag nu beställt dom!!!!!!<3

ja jag har nu beställt min önske lista eller ja

-Water for Elephants
-Remember me
-twilight filmern (Twilight, New moon, Eclipse)
-EA sports active 2.0

Den sista var inte från min önske lista men det var billigt och man skulle handla över 600 om man ville ha fraktfritt!!
totalt:616:- ;D

längtar så MYCKET på att dom ska komma speciellt Water for Elephants<3

Dear John hade jag på min önske lista med men det vissade sig att min syster hade filmen så jag behövde inte köpa den!!

och en sak kommer att hända lite senare men nu MÅSTE jag göra min matteläxa, BUUUU matte suger!!! hatar matte :(
(Er som gillar matte så menar jag inte något illa men jag gillar bara inte matte!!)

1 Dag kvar tills tävlingen avslutas


En bild från Luleå kalaset 2011<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0