Vill börja på teater

Hej

Ja, jag vill börja på teaterskola, eller vad det nu heter.
Asså jag vet inte varför men jag vill ändå det.
en sak vet jag att jag MÅSTA förbättra mig på, mitt självförtroende och då passar väl teater perfekt!
Jaja det var allt jag ville berätta.
Eller jo en sak till. På skolan så ska man spela in en film (kommer ej ihåg namnet) eller jag uppfattade det så.
Kommer bli kul och man fick typ provspela som någon om man var en kille eller tjej mellan ålden 10-13.
Ska inte berätta mer så Bye

//Izza

Före:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag skulle också vilja börja på teaterskola :)

2011-11-08 @ 15:20:52
URL: http://martinjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0