Tipsar er en bra blogg!!

Den heter

Http://mydreamlife.blogg.se

det är en anonym som skriver den men jag tycker den är väldigt bra (enligt mig)
Jag vet inte om det är en kille eller en tjej men jag kallar den personen anonym bara
Den anonyma hade en annan blogg tidigare men tog bort den, vet ej varför.
Men jag läser den varje dag och när jag läser so är det alltid ett nytt inlägg varje dag.
Om du vill fråga den anonyma något så är det bara att kommentera så svarar den anonyma (jag har gjord det och den anonyma svarade) 
Den anonyma godkänner inte kommentaren, men bara om du vill det!
Den Anonyma svarar genom att kommentera till dig !
Om du vill länk byta så är det bara all fråga, jag fick det så nu är jag en länk för den anonyma!!

Det var allt jag viste om den anonyma så bye!!!!


Kommentarer
Postat av: mydreamlife

Visst :)

2011-11-19 @ 16:56:36
URL: http://mydreamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0