Svar :)

Martin
Jag har lite frågor! :)

1. Vad gillar du för musik?
Sv; det beror på vad du menar, om du menar typ musikstil så Pop eller Hiphop.
Fast om du menar vilken låt jag gillar så gillar jag många t.ex Moves Like Jagger - Maroon 5,
Who Says - Selena Gomez, My Boyfriend's Back - Katerina Graham , Dynamite - Taio Cruz,
Whip My Hair - Willow Smith
Vet inte varför men jag har fasnat på dom :S

2. Vem är din favorit artist?
Sv; Justin Bieber såklart!!

3. Vem är din favorit skådespelare?
Sv; Robert Pattinson ♥♥♥♥♥♥♥

4. Vilket ämne är bäst i skolan?
Sv; Bild ;)

5. Ditt/dina favorit djur?
S; Hundar, Katter, Kaniner och hamstrar<3 Fast  om jag skulle välja en så blir det nog Katter :P
(vet inte varför men jag älskar typ katter nu :3)

Maroon 5


Selena Gomez
  

Karerina Graham
 

Taio Cruz
 

Willow Smith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0