Läs detta så kanske ni förstår (inte alla men t.ex så förstår jag)

Du ska alltid säga saker som jag inte vill.
Om jag bara säger en ända bokstav fel så blir det ett nytt ämne.
Barndom, Framtid vad som helst.
Kompisar, Är ett varnlig fast blandat med barndom.
På helgerna kan jag knapt prata med dig.
På vardagarna så kan jag prata med dig bara du inte är uppatgen.
Min dröm är att du slutar att vara så ibland.
Om jag önska mig en sak så får jag aldrig det av dig.
Du börjar bara att prata om vad andra har, och varför.
Ibland så händer det att en annan person frågar hur jag har det nu, och svarar okej.
Men iblan menar jag inte det.
Den personen som frågar vet hur det är.
Idag bor den personen inte här i luleå, men finns alltid att prata me.
Just nu har den personen det kämpit för att den personen är väldigt upptagen.
Men ändå så finns du där och prata men.
Vissa dagar när allt känns tungt så finns alla er jag kan lita på.

//Izza
Om nu tror att det har hänt något så har det inte det, det känns så bara ibland, men jag ska inte nämna vem det är, fast jag kan säaga att det är ingen från klassen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0