hundratusen om mer

Jag vet inte varför Rubriken lyder så men jag kan säga att jag har absolut inte så mycket pengar!!
men planerna för imorgon är stan med mamma och kanske så ska jag köpa the sims 3 husdjur men som förra inlägget så gillar jag inte att shoppa och det är 100% sant ska ni veta..
kan visa en bild på min mobil och min bild jag ni kommer att fatta efter ni har sett bilden !!! :P
Men nu så ska jag fortsätta att skriva min novell så bye

och en sak till våran skrivare är den sämsta i hela värden och då menar jag hela värden jag rekomenderar absolut INTE!!!
När det är kris på något man vill skiva ut så kan vi inte det :@ blir så............
men vi ska lämna tillbaka den trodligen och det är inte bara vi som har haft det här problemet det finns många som har detta problem med skrivaren........ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@..............


I ♥ him ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0