Hello :)

Hejsan :)

Kom hem för ungefär en timme sen (har varit på ICA)
Men innan så var jag hos Frida♥ och sov över och Amanda♥ var också där, så det så
Men vi såg Breaking dawn igår, jag såg den för andra gången :)
Jag och Frida tyckte den var as bra :P
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
men ikväll så ska jag kolla på den bästa filmen ever Remember me♥ (eller twilight är bättre, men ändå)
om jag hinner så ska jag se Water for elephanst åxå :D

Han tänkt på en sak ska kanske ha en Twilightvecka vet inte ( jag menar då att jag inte får typ prata om twilight)
bara ett uppehåll om man kan säga så.
Och just det Jag Amanda och Frida så på Harry potter och en flammande bägaren (tror den heter så, är inget Potter fan) och då är ju Robert Pattinson med, gissa vad jag bärjar att tänka på då? Jo

-Edward har blivit vampyr, för han platsar inte längre i harry potter. Men han dricker bara blod från djur, för han är ju vegitarian. Fast han är också lite svag för emo tjejer, så han blir kär i en tjej som heter Bella, men hälst vill han äta upp henne. Bella blir JÄTTE kär i Edward för hon tror att han också gillar mackem romance (stavning) men Edward har massa glitter på sig, så han lyssnar nog bara på slager. Och när en bil nästan kör över Bella räddar Edward henne för bilen kör på hans hand. Så hon tror att han är en superhjälte. Men han vill inte berätta sin hemlighet, så hon googlar och ser att han är en vampyr. Sen så finns det en kille som heter Jacob, som kan förvandla sig till en varulv, men innan det tar han alltid av sig tröjan för han har jätte stora magmuskler. Men han tar inte av sig byxerna för att han.... också lite kär i Bella. Men i slutet blir hon biten några andra dumma vampyrer, och dör..........nästan. Men man vet att hon kommer klara sig för hon är huvudperson och det kommer  bli fler filmer :D by: film på minuten? 

du kan se hela här -----> http://svt.se/2.166467/1.2573238/del_7_twilight?page166467=1

goodbye

//Izza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0