Svar till Frågestunden!!

oooohej aslnjgm  ([email protected]) om Frågestund!:
1. vad kommer du ha på dig på skolavslutningen?
Svar: Jag vet faktiskt inte kommer nog på det nån gång?

2. Vilken är din favorit mat?
Svar: Kinamat!!
 
Martin om Frågestund!:
Om dig
1. Hur lång är du?
Svar: Typ 1.60 eller mer, vet ej

2. Vad vill du bli när du bli stor?
Svar: Jag vill jobba med Djur så jag kan tänka mig att jobba på hunddagis eller nått sånt!!

3. Sminkar du dig?
Svar: Ibland.

4. Vad har du på dig just nu?
Svar: Jag har ett par mjukisbyxor och en långarmad tröra där det står Puma!!

Familj
1. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Svar: Mamma!

2. Hur många syskon har du?
Svar: Jag har 0st, men jag har 7st halvsyskon med mig, besök också gärna en blogg gord av min syster Amanda hennes blogg heter http://amandaaaal.blogg.se

3. Hur många ställen har du bott på?
Svar: Ett och samma ställe!!

4. Vem i din familj stör du dig mest på?
Svar: Elvis, och gorde det ibland Felix (Min undulat)
I miss You Felix!! :'(

5. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Svar: Hejdå

Kompisar
1. När var du senast med nån kompis?
Svar: Idag!! :P

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Svar: Hos Amanda när jag Amanda och Frida var på bio och såg Nener Say Never men Justin Bieber i 3D !!!

3. Vem har du varit kompis med längst?
Svar: Elise

4. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Svar: Nån är det men annars inte!! :P

Vågar du
1. Skrika åt dina föräldrar?
Svar: öö ja

2. Vara dig själv?
Svar: Ja

3. Visa dig i bikini?
Svar: nee

4. Äta småkryp?
Svar: Usch, Blää nee

Övrigt
1. När tuggade du tuggummi senast?
Svar: Jag vet faktiskt inte

2. När var du på semester senast?
Svar: För ett år sen ( vi far typ utomlans vart 10 år, hatar det!! :( )

3. Vilken färg är det på din tandborste?
Svar: Blå och Vit!! :P

4. Hur ofta duschar du?
Svar: Varje dag!!
Det var alla frågor om ni vill ställa flera frågor så gör det, hejdåå Syns::

 //Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0