Hello :D

Hello idag ska vi fara till Dollar store, jag vill inte det jag vill fara till storhedern.
Men vi kanske ska ditt,

Igår så fyllde en kompis till mig 13 år och hon hade inget kalas hon ville inte ha det men jaja det var roligt endå!! :P
Igår så regnade det ju och jag tänkte ta bilder men det blev inte så (vet ej varför) när jag var på storhedern igår så trode jag det skulle bli Åska men jag hade Fel det blev det inte som tur.
Elvis är inte rädd för Åska men han skäller bara åt de ibland !! :P

Men ni kommer att få några gamla bilder och jag ska göra en tidning men vet inte när, men ni får bestämma vad den ska heta!! vad den ska handla om bestämmer jag hejdåååå !!

//Izza :P <3


Ni kommer vel ihåg när Elvis Fyllde 3 År!! den 5 april


Min Gamla designe (inte snygg :( )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0