-

Hello bloggen idag har jag varit i skolan och vi fick slute kl: 12:50 eller tio i ett..
Jaja men jag har också varit med Amanda idag eller hon har varit med mig först lite senare for vi till Amanda!!
Jag skulle då hem ungefär Kl: 17:00 för vi skuller  på Dollarstore och kvantum och jag var tydligen tvunget att följa med (not fun , då) men det var ok sen för vi skulle köpa godis till godisbuffén, om vi hade haft en chokladfontän så skulle jag ha haft den till Godisbuffén!!

Nu: Nu ska jag ladda in ett par videoklipp som jag och Amanda gorde hos mig och jag ska redigera dom så att det blir en Reklamfilm typ, jag ska fråga Amanda sen om det är Ok att ladda upp filmen här för henne? 

Det var allt

//Izza Chao

Kommentarer
Postat av: Erika

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 17:44:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0