tjena tjena

Idag har jag varit i skolan och det har inte varit något speciellt förrutom att vi skulle redovisa en PowerPoint och det var inte så roligt :/  det var Jag Amanda (http://mizzamizz.blogg.se) och Martin (http://martinjackson.blogg.se) men vi redovisade om Bulgarien *azum*¨
Vi har också städat och senare skulle vi ha Idrott men man fick typ välja mellan fotboll eller att gå till stallet!,
jag gick!! Det var as VARMT ut när jag kom hem så stod det att det var 23 grader VARMT men det var nog det i Skuggan säckert!!

Men efter skolan ungefär kl: 18:00 så skulle jag fara och fiska, men klassen skulle fara och Bowla (stavning) men jag kunde inte vara med för *historia* för 2 veckor sen på fredag så fick vi ett blad av Amanda som hanlade om klassfest (Bowling) men jag glömde den på skolan alltså på fredag och sista almänings dagen var på måndag nästa vecke (förra vecka) så var jag sjuk och det var buuit men jag viulle endå inte bowla hade inte lust med det men nu är jag klar by syns kanske imorgon biulder från skolavslutningen vet ej!! chaoo

//Izza <3  Likes Bieber!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0