Internet ej funga!!

Hej Hej
Jag ska bara säga att internetet inte fungerar hemma så jag bloggar på amandas Laptop.
Men, Igår så var jag och Amanda på Arons och där är det bara bäst,  man kommer in gratis och så får man bara i poolen GRATIS också och ja det ända man behöver betala är det man kan äta och drika om man köper det i kiosken!!

Jag och¨Amanda har startat en modebogg den heter http://modesminkfoto.blogg.se och det handlar om mode, smink och foto. Och det är jag som är fotografen och Amanda är modellen så hoppas att du gillar den !!!!!!


 Amandas tävling bidrag för ett tag sen och den vann som tur för ingen annan skickade in någon bild!!!


//Izza <3 Likes Bieber ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0