*Filmkväll, eller inte??

hej hej

Jag vet att jack inte har bloggat på länge men jag har inte haft lust men nu kommer den tillbacka.
Imorgon så kommer Elvis att fara till Vetrenären och så ska jag Amanda (http://mizzamizz.blogg.se) och Frida planera om vad fi ska se för någon 3D film på bio och eventuellet sova över hos någon, vi har gjort det en gång tidigare och då såg vi Never Say never med Justin Bieber 3D. och nu ska vi kanske sed Pirates of the Carribean 4 i 3D och jag ska också säga att om ni vill set något cool på bio så tipsar jag om att se det i 3D det är som.... som.. häftigt man är som själv  i filmen **

´Men hejdå bye!!:P

//Izza <3  likes Bieber♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0