-----

Hej hej

 Jag har varit lite upptagen med massor i veckan för det första så har jag varit sjuk och är det lite nu har varit förskyld men nu är det inte så jag hostar bara ibland!! men för det andra så har jag inte haft så mycket tid över mamma  har ju varit ledig från jobber så jag har hjälp henne med att plantera blommor idag och igår så var det ja som en Städdag !! :( gillar inte det.

Men på Tisdag är det ju skola igen ben det är bara tre dagar kvar då som tur och ja på tisdag kommer vi att ha ja en städdag igen eller typ en städsdag vi ska städa bänkarna och ja klassrummet på onsdag så vet jag inte så mycket en vanlig skoldag typ och på torsdag så antar jag att vi kommer att öva till skolavslutningen alltså sången ( Wavin' Flag) det var allt Chaoooo

//Izza <3 Liks Bieber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0