Örebro

Hello

ja mu är jag i Örebor och jag fick låna ingelas datot och den är faktiskt praktis jag ska kolla på en sån!!
vi är i Göteborg om 3-4 timmar *pust* asså det är jätte tråkigt att åka bil till Göteborg! fast vi åker ju varje år med bil till Göeborg men då bor vi hos min kusin Linda och hennes make Tobbe! men år ska vi bo i ingeles lägenhet!!!

bilderna på vandrar hemmet kommer när vi kommer dit och jag rekommenderar inte det!!
det var tung luft i hallen och vi bode i nummer 2 nedervåningen men det var ända okej för att sova en natt här är länken!! http://www.booking.com/hotel/se/stf-soderhamn-mohed.sv.html?sid=ebe86ab91e24a8844f69611b8414952f men mer bilder får ni från mig när vi kommer till göteborg vi ska också kanske fara till liseberg och kolla på "Lotta på Liseberg" hoppas det men hejdå  kommer mer senare!!

//Izza<3 Likes Bieber♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0