Filmer + Pärlplattor = Kul :P

Fimer: Forrest Gump, Letters to Juliet, Kick-Ass, Dear John och Easy A.



1. Forrest Gump. Betyg: 8 av 10. Varför?: För jag hyrde den bara för att jag ska göra klart en "uppsats" till skolan.
Och för att jag redan har sätt den men den var ju inte direkt den bästa filmenm jag har sätt, det är ju TWILGHT<3


2. Letters to Juliet. Betyg: 9 av 10. Varför?: För det var en av dom bästa filmerna jag har sätt, fast Twilight toppar fortfarande listan :)

 
3. Kick-Ass. Betyg: 3 av 10. Varför?: För att den sög, fast ibland var den bra :)


4. Dear John. Betyg: 9 av 10Varför?: Det var as bra!!!!!!!

5.Easy A. Betyg: 5,5 av 10. Varför?: du får väl se den själv om du vill veta varför!


Pärlplattorna


Mening:
En ros med ett mönster typ. (fast det ser inte ut som en ros, men det hände en grej när jag nästan var klar med rosen så "råkade" jag stöta till den så jag blev tvungen att börja om igen, men lite inte allt som tur! )


Mening: Storbritaniens flagga med ett R i mitten. R:et står för Robert <3

//Izza<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

ALLA ÄGER! (Fast vet inte med easy A fören har jag inte sett)

2011-12-31 @ 22:00:31
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0