Varit och hälsat på hos Moa !!!! :P

Hej hej

Kom hem för ungefär 2 timmar sen vi  har varit hos Moa och min syster i Poultikasvare!!
Vi för igår vid 16 tiden och hem kanske vid 15 tiden.
Elvis var med oss när vi for och det tar ju typ 3 timmar att åka bil dit!!! ;)




Det blev klart att vi ska fara till Stockholm den 16 September och det är mindre än en månad kvar!! Lääängtar så mycket till dess, min syster Sara har bott i Paris i ungefär 2 år och hon kan flytane Fransa (I think), men hon ska flytta till Stockhom  och då ska vi fara och hälsa på henne där!!! :P vi kommer att vara borta 4 dagar vi far på fredagen den 16 kl: 06:45 och kommer hem Måndagen den 19 kl: 16:45!!!! :D


Jag måste få mindre text på min blogg om någon vet hur man kan få texten mindre säg till det då, Please

Och Jag kunde inte komma på tjejkvällen hos julia (http://byjuliaa.blogg.se) för vi komm hem försent men hoppas det inte gör något!! :(

Det var allt jag kommer på chaoo!! :P

//Izza <3


En goroda (I think)  för ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0