Valborgsmässoafton

Idag så är det Valborgsmässoafton och det är majbrasan idag jag funderar på att gå dit och fota och sedan lägga in fotorna på min blogg, ja, det ska jag nog göra.
Det kommer att hända en till grej idag också jag ska ta fram studsmattan och senare i sommar kommer jag att ha ett studsmatteparty när vi är ute och ja´hoppar studsamatta t.ex så kan man hoppa på studsmattan samtidigt man hoppar rep det är jätte kul prova gärna!!
Ja, ja vi har inte hunnit att stoppa ut studsmattan tidigare så jag hoppas att vi kan göra det idag!! :D

Det har ionte blivit så långa innlägg men det kommer att göra det snart för jag ska få enb ny ............ ja kommer ni ihåg att ni fick gissa på vad jag ska köpa, intel, jag avslöjar det efter majbrasan, så Bye bey

//Izza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0