Fototävling!!!!! <33

jag ska ha en fototävling har jag bestämt ja jag ska också säga så här om jag inte får in något foto innan den 28 maj så ska jag inte skriva något inlägg i en vecka men det kommer vel inte att hända.

Fototävlingen startar idag så ta ett foto som di har tagit själv inte att du har kopierat ett foto från någon annan.
Tävlingen avslutar den 30 apri om jag får in minst fem foton innan 30 april så börjar jag tävlingen tidigare.

Jo en annan sak är är att jag kommer ha en nedräkning till sommarlovet börjar det kommer bli mycket siffror men om jag glömmer en dag så gör det inget men jag ska försöka att inte glömma 


//Glad Påsk önska Izza SYNS SNART 

t.ex denna bild på en solnedgång jag slår vad om att du också har en sådan bild själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0