Elvis Fyller år

Idag så fyller elvis år ja han fyller 3år idag,

GRATTIS ELVIS

jag har köpt en jätte fin present till Elvis det är en present han behöver specielt när man reser och jag tror att ni vet vad jag menar.
jag har tillochmed gort en tårta till Elvis om ni vill ha reseptet så kommer det här


Izza's Hundtårta

Tillbehör

En liten skål
En tallrik
plastfolie

Ingridienser

två olika hundgodis
vanlig hundmat(inte torrfoder)
och någon slags liten frukt t.ex druvor, mandarin ( i klyftor) m.m

Hur gör man ?

Börja med att stoppa plastfoliet i den lilla skålen och stoppa i hundmaten där, du behöver inte fylla hela skålen med hundmatet.
sedan så stoppar du på yttligare på plastfolie.
sen så ståppar du hundmaten som är i skålen på tallriken vänd skålen upp och ner på tallriken.
Ta bort skålen och forma hund maten som du vill, men tänk på att du bara kan forma hundmaten rund, fyrkantig m.m som plat.
när du har gort det så in i kylen i 2 min sen tar du ut den och börja dekorera hur du vill.
Du kan t.ex dekorera det med hundgodis och druvorna(om du väljer druvor du kan ju välja annat också) runt om och en fin godis i mitten eller här och där i hundmaten.
ps: jag glömde att säga att du ska ta bort platsfoliet innan du börjag dekorera, ta bort blastfoliet när du tar ut det ur kylen.
sedan är  det bara att servera tårtan till din hund ( du kan också ge den till din katt men tänk då på att byta ut hundmaten till kattmat och hundgoriset till kattgodis.)


Okej det var det hoppas din hund eller katt tycker om sin tårta lika mycket som min hund. :)'

GRATTIS ELVIS!!!!!!!!!!




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0