Visste absolut inte det här för än igår!!

Twitter är mer beroende än att röka, haha och jag som har Twitter till hands 10h om dygnet.
Men på baksidan av Twilight bökerna står det ju varnig vansinnig beroendframkallande så det så.



kommer lägga ut en video på YouTube när jag och min familj var i Göteborg sommaren 2011.
Hade bara helt plötsligt lust att göra en video, och jag ville att den skulle vara en hel del bilder.
Så då får ni ju se bilderna jag kanske aldrig lagt upp.
Säger till när filmen är uppe!!


Kommentarer
Postat av: assala

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-02-13 @ 19:14:08
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0