Vaaaaaa????? hur är det mörjligt, hur kunde jag missa det????

Den 17 september 2011 var jag i samma stad som om Jedward

Hur kunde jag missa det???

Jag kommer ihåg att det stod en stor folkmassa någonstans, kommer inte ihåg var

Hur kunde jag missa det???

Vi hörde skrik av tjejer som stod utanför ett hotell?

Hur kunde jag missa det???

Varför kolla de vi inte upp det?? varför, mitt liv är förstört.

När Jedward var i en stad bara några meter bort från mig, hur F*n Kunde jag missa dom???

MIT LIV ÄR FÖRSTÖRT!!! NEEEEEJ

Varför kollade JAG inte kolla upp vad det var neeeeej!!!!!                                 
                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-07 @ 20:40:40
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0