stockholm!!

Jag nu ska jag betätta vad vi gjorde i stockholm



Dag 1-

05:30
Var tvungna att vara på flygplatsen typ kl: 05:30 planet gick 06:35 men det gick bra!! :D
lite trött men det gick lite över under flygningen.
Träffade Isabell på flyget (en vi känner) med sin hund som hon hade med!! hoppas att det gick bra att flyga för hennes hund :S !



07:45
Landade och var pigg (som en lärka)!! flygningen tog ungefär 1 tim och 10 min.
Åt Frukos på Max arlanda och letade efter utgången ( men det var faktiskt inte lätt vi gick fel först osv.)

Förlåt att jag inte har gjort klart detta men jag kommer tyvär inte ihåg i detalj, men jag kan förklara lite iaf :)
När vi var på centralen efter att vi hade kommit med bussen (som var väldigt tröttsamt) så skulle vi möta Sara (min älsta syster) någonstans (kommer ej ihåg) men det gjorde vi iaf, och så for vi till vårat hotell lämnade alla väskor, och så var det bara att gå, gå, gå, gå, gå ja ni förstod vi gick hur mycket som hälst den första dagen ;)
Men efter att vi hade gått ett tag och kommit fram till ett ställe som vi skulle komma fram till, så köpte jag och Sara en glass (mm mums :9) och den var jätte god (Sara hade tipsat den till oss innan vi for dit, hon sa att när hennes mamma var på besök hos henne så gick dom dit varje dag för att köpa en glass) Men sen gjorde vi något, (kommer inte ihåg mer den dagen)
Sara sovde med oss på vårat hotell och det är den jag mins nästa dag!!

Jag tror det var den 5 eller 6 dagen vi gjorde något som jag inte kommer ihåg ;)

Men nu bilder från stockholm, (jag säger bara detta - iunga många bilder, max knanske 8st)

Gamla stan



Sara till höger, pappa till vänster




//Izza<3 ledsen för sen nyhet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0