Stan idag!

Ledsen att jag inte har bloggat på några dagar, men jag har inte haft lust direkt men nu är jag tillbaka!!
Har varit på stan idag med Amanda. Jag köpte inget man däremot köpte hon något!
Jaja men nästa gång jag far till Stockholm och hälsa på min syster själv så fick jag ha med en kompis :) så då undrar jag om det är någon som vill följa med???

Jag kan säga detta också: JAG ÄR BEROENDE AV TWITTER BARA SÅ NI VET!!!!! OCH JAG ÄR ABSOLUT BEROENDE AV TVÅ IRLÄNDKSA TWILLINGAR!!
Om jag någonsin får en till chans att se/träffa dom ska jag absolut inte sumpa chansen som jag gjorde förra året.
Hatar fortfarande mig själv för det jag missade, jag kan bara inte förlåta mig själv det är helt omöjligt!!!
(okej, jag måste allvarligt sluta tänka på det där :/)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0