Snart händer det........

ja, snart händer det.
Jag ska flyga till stockholm imorgon
Positivt: Älskar att flyga och stockholm:D
Negativt: Måste vakna tidigt flyget gåt 06:35:(.


Har ni kommit på vem som är min idol men nu står det ju i min profil :D ni får läsa själv, ska göra en ny header eller be om få hjälp med en!!!!!!!!!!!

Jag vet att jag har bytt idol flera gånger eller 3 gånger med andra ord. men jag gillar fortfarande Justin Bieber men inte lika mycket och innan så gillade jag ju Miley Cyrus men nu gillar jag bara hennes musik! :P
Framtiden om min idol är nog Rpattz (robert pattison), hoppas jag!!!! :D

Men måste dra och packa till imorgon chaaooo!! :P

//Izza<3 (Rpattz♥)


(Rpattz♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0