panda

Jag säljer panda och det innebär att man kan rädda pandan som är utrotningshotad!! <3


Om du går in på denna länk http://www.pandaforsaljningen.se/artiklar så kan du hitta alla artiklar från panda och du kan köpa det av mig om du vill det!!! 


OBS: du måste bo i Luleå om du vill köpa av mig!!!!

så det tar bara nåra minuter att kolla igenom och om du är intresserad av att köpa så kan du skicka en mail till mig med ditt mobilnumer eller telefonnume, ditt namn och adress.
och kom ihåg att det är bara jag som ser om du skickar en mail till mig!!!!
Min e-post adress är [email protected].

när du skickar ett mail så ska du ungefär skriva så här, och kom ihåg att art-numeret ska vara med som du hittar i rubriken till den skaen du vill köpa!!

Namn:........
Telefonnr:0920..... eller
mobilnr:07........
adress:..............
Art-nr:..

så hoppas att du vill köpa något

//Izza <3


frågor? skicka bara till mailen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0