Imorgon kommer del 1 av min novell

mm.. imorgon kommer 1 delen, Jag vet inte vad den ska heta men jag kan berätta vad den handlar om:

Den handlar om att en ny elev i Bellas teategrupp börjar och det är något mystiskt med honom men det är bara Bella som tycket det.
Bella har varit med i Teatergruppen sen hon var 8 år och hon har fortfarande scen skräk eller är det bara han som hindrar henne nu.
(jag har tagit namnen från Twilight och lite till så det kommer inte att vara direkt en twilight saga men nästan)

en inledning har jag inte men det kommer typ att komma en i början av del 1.
Om jag kommer på mer ikväll och den blir färdig så lägger jag utt det direkt men om den inte hinner bli färdig så lägger jag ut den imorgon men först så måste jag göra klart den!!

En ska till: vet någon hur man gör för att förminska texten på bloggen som du ser i inläggen jag har gort. Jag MÅSTE få det mindre så SNÄLLAAAAAAA om du vet säg det till mig då eller kommntera hur man gör OM DU VET!!! SNÄLLAAAAAAAA!!! PLEASEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! :X

Chaoo //Izza och kom ihåg SNÄLLAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0