Hemma igen!! :D

Hejsan svejsan

nu är vi hemma igen och det har varit jätte kul jag betättar vad vi gorde och visar bilderna imorgon orkar inte just nu.
Som ni kanske har sett så har jag inte bloggat när jag har varit borta!! jo, det fanns inte en dator jag kunde få tag i så det blir nu som jag bloggar.. JA och en till sak är, Jag undrar vem det var som vann skoljoggen om du vet det skriv!!!v :P skoljoggen eller hertsöjoggen som man också kan säga!!<3

men hinner inte skriva nåt mer just nu så chaooo //Izza<3


(men vänta jag kan säga en lite oturlig sak som hände den andra dagen i stockholm..
..jo jag ..jag ..bröt foten lite......
neej skoja men jag fick en byroåda på foten och jag har typ stukat den men jag har inte det men det gör iaf ont!! när jag springer eller ja "vad-det-nu-heter" men måste dra!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0