Har ändrat mig!..eller??

Ja jag har ändrat mig jag ska kanske skriva en annan sorts novell men den kommer att vara som twilight men bara nästan namnen kommer att vara med men lite på samma ställe eller så, ni får se.... eller?

Men då var det ju frågan,
Ska jag skriva min förra novell som jag hade en inledning till eller ska jag göra den jag kom på nu?
Jag skulle vilja göra den jag kom på nu för jag vet vad jag kan skriv till den.
Den andra var inte lika enkel men vad tycker ni?

Vill ha svar foooooort tänkte börja idagggggg!!!! :P!

VS
Jag cyklar så fort jag kan, jag tänker inte stanna och se om dom är kvar.
Jag fortsätter att cykla, tills jag spyr!
Jag hittar en genväg genom skogen men väljer fel väg.
Jag ser mig inte för och tvär bromsar med cykeln och flyger fram och slår huvudet mot en sten,
och allt blir svart!.



Chaoooo //Izza<3 :P


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Ta den det känns bäst med ! :D ♥

2011-09-11 @ 11:31:14
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0